نتایج جستجو برای عبارت :

و جعلناء من الماء کل شیء

الماء الأبیض
الماء الأبیض أو الکاتاراکت، أو الماء الأبیض، أو عتامة العین؛ عبارة عن مرض یصیب عدسة العین الواقعة خلف الحدقة ممّا یؤدّی إلى إعتامها وإفقادها شفافیتها، حیث تکون العدسة شفافة فی الحالة الطبیعیّة لترکیز شعاع الضوء على شبکیة العین لحثها على بعث إشارات إلى الدماغ وبالتالی إعطاء أوامر بالرؤیة، وعندما تزداد عتامة العین تصبح العدسة ضبابیة وبالتالی تعیق وصول الضوء إلى الشبکیّة، ممّا یؤثّر على الرؤیة لمسافات بعیدة ویسبّب ذلک مشا
خیلی از نقاط کشور مثل همین اتوبان تهران- قم، بیابانی و برهوت است.
سال هاست که وقتی از این مسیر می گذرم احساس می کنم در حال تماشای کوهان شتر هستم!
برخلاف جاده های سرسبز و تماشایی شمال، در اغلب جاده های کشور، آدم علاقه ای به
تماشای مسیر پیدا نمی کند. دوست دارد به زور هم که شده خوابش ببرد و زودتر به
مقصدش برسد.
این تصویر را که می بینید، مربوط به جاده های چهارمحال و بختیاری یا
شمال و ... نیست. همین دشت برهوت بین تهران و قم است. این روزها اگر اطراف شهرها
یغطی الماء معظم سطح الأرض و یشکل معظم جسم الإنسان؛ یمکن أن یوضح ذلک الروابط الحرجة بین المیاه والصحة والنظم الإیکولوجیة.
من الفضاء الخارجی، تبدو الأرض و کأنها کوکب أزرق» لأن معظم سطحه مغطى بالمیاه. 2.5٪ فقط من هذه المیاه العذبة و معظمها یقع مجمداً و لا یمکن الوصول إلیه فی جلید الثلج و غرینلاند، مما یترک أقل من 1٪ من المیاه العذبة فی البحیرات و قنوات الأنهار و تحت الأرض. یمکن استخدام حوالی ثلث المیاه العذبة المحتملة فی العالم لتلبیة الاحتیاج
بوی خوش تربت امام حسین علیه السلام (به اعتراف اهل تسنن)
ابن کثیر دمشقی از علمای بزرگ اهل تسنن می‌نویسد:
وذكر هشام بن الكلبی أن الماء لما أجری على قبر الحسین لیمحی أثره نضب الماء بعد أربعین یوما، فجاء أعرابی من بنی أسد فجعل یأخذ قبضة قبضة ویشمها حتى وقع على قبر الحسین فبكى وقال: بأبی أنت وأمی، ما كان أطیبك وأطیب تربتك ثم أنشأ یقول: أرادوا لیخفوا قبره عن عدوه فطیب تراب القبر دل على القبر .
هشام بن الکلبی می‌گوید: چهل روز آب را به سوی قبر [آقا اما
***    عن داود الرقی قال کنت عند أبی عبد الله ع إذا استسقى الماء فلما شربه رأیته قد استعبر و اغرورقت عیناه بدموعه ثم قال لی یا داود لعن الله قاتل الحسین ع فما من عبد شرب الماء فذکر الحسین ع و لعن قاتله إلا کتب الله له مائة ألف حسنة و حط عنه مائة ألف سیئة و رفع له مائة ألف درجة و کأنما أعتق مائة ألف نسمة و حشره الله‏ تعالى یوم القیامة ثلج الفؤاد.داوود رقی می گوید نزد امام صادق علیه السلام بودم، تا اینکه طلب آب نمود هنگامی که از آن نوشید دیدم ایشان
                                                لا اله الا الله سبحان الشافی الکافی
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه را بول بسیار آید در اول صبح ناشتا هفت بار از آیه لو انزلنا هذا القران تا آخر سوره حشر را بخواند
شفا یابد
واگر حبس البول داشته باشد باید زیاد قران بخواند تا رفع شود
اگر عسر البول ( سختی خروج بول) داشته باشد یا دچار قولنج شده باشد آیه زیر موثر است
ثم قست قلوبکم من بعد ذلک فهی کالحجارة او اشد قسوة وان من الحجارة لما یتفجر منه الانها
#حدیث_مهدوی 
پیامبر اکرم(ص)
یلتفت المهدی و قد نزل عیسی بن مریم (علیه‌السلام) کانما یقطر من شعره الماء، فیقول المهدی: تقدم صل بالناس، فیقول: انما اقیمت الصلاة لک، فیصلی خلف رجل من ولدی .
حضرت مهدی (علیه‌السلام) متوجه می شود و می بیند که حضرت عیسی (علیه‌السلام) فرود آمده است، گویی از موی مبارکش قطرات آب فرو می ریزد. حضرت مهدی (علیه‌السلام) می فرماید: جلو بیا و با مردم نماز بخوان. حضرت عیسی (علیه‌السلام) می فرماید: نماز برای تو اقامه شده است. آنگاه
#حدیث_مهدوی 
پیامبر اکرم(ص)
یلتفت المهدی و قد نزل عیسی بن مریم (علیه‌السلام) کانما یقطر من شعره الماء، فیقول المهدی: تقدم صل بالناس، فیقول: انما اقیمت الصلاة لک، فیصلی خلف رجل من ولدی .
 
حضرت مهدی (علیه‌السلام) متوجه می شود و می بیند که حضرت عیسی (علیه‌السلام) فرود آمده است، گویی از موی مبارکش قطرات آب فرو می ریزد. حضرت مهدی (علیه‌السلام) می فرماید: جلو بیا و با مردم نماز بخوان. حضرت عیسی (علیه‌السلام) می فرماید: نماز برای تو اقامه شده است. آنگ
59-  و قال (علیه السلام)
> لما عزم علی حرب الخوارج و قیل له إن القوم عبروا جسر النهروان <
مَصَارِعُهُمْ دُونَ النُّطْفَةِ وَ اللَّهِ لَا یُفْلِتُ مِنْهُمْ عَشَرَةٌ وَ لَا یَهْلِکُ مِنْکُمْ عَشَرَةٌ.
# قال الشریف : یعنی بالنطفة ماء النهر و هی أفصح کنایة عن الماء و إن کان کثیرا جما و قد أشرنا إلی ذلک فیما تقدم عند مضی ما أشبهه.#
خطبه 059-درباره خوارج 
(به هنگام حرکت برای جنگ با خوارج شخصی گفت، خوارج از پل نهروان عبور کردند امام فرمود) 
خبر از ق
الامام الحسین علیه السلام قال لی رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم)
یابنی ،نم علی قفاک یخمص بطنک 
واشرب الماء مصا یمراک اکلک 
واکتحل وترا یضی لک بصرک 
وادهن غبا تتشبه بسنه نبیک 
دعائم الاسلام ج 2 ص164 حدیث 591
امام حسین علیه السلام فرمود رسول خدابه من فرمود: ای فرزندم به پشت بخواب تاشکمت کوچک شود،آب رابامکیدن بنوش تاخوردنت برتوگوارا آید .به شمار دفعات فردسرمه بکش تاچشمانت روشن شود.یک روزدرمیان روغن بزن تابه سنت پیامبرخویش عمل کرده باشی.
شاهدت الاهواز والمدن المجاورة لها امطار هائلة وشدیدة قبل یومین فدخل الماء فی بیوت بعض المواطنین فقامت رجال تعلموا البصیرة والوفاء من مولاهم ابی الفضل العباس بن علی بن ابی طالب علیهم السلام بمساعدتهم،من طبخ الطعام لهم الی السعی فی اخراج الماء من البیوت و الی تنظیفها وغسلها.
فلاشک ولاریب ان هذا العمل اوقع السرور علی قلب وصی الحسن العسکری الحجة بن الحسن علیهما السلام .
ونطلب من الله ان یبارک فی عملهم هذا ویبارک فی اعمارهم ویزیدهم هدی ورحمة
آیا تا به حال این جمله را شنیده اید ؟
مهم ترین عامل بیماری مایعات است !
مطمئنا نشنیده اید ؛ الان هم پیش خودتون میگید این حرف مزخرف مال چه کسی است.
اما اگر ازتون بپرسم نظرتون راجع به جملات زیر چیه ؟ میگید کاملا درسته و عقلانی هم هست .
انسان باید روزانه 8 لیوان آب بخورد !
یک سوم بدن انسان را آب تشکیل داده و باید زیاد آب مصرف کنیم !
 
کلیه های انسان در اثر بی آبی خشک خواهد شد !
اگر کم آب بخوریم دچار سنگ کلیه میشویم !
دیابتی ها باید صبح ناشتا سه لیوان آب ب
#حدیث_مهدوی
پیامبر اکرم(ص)
یلتفت المهدی و قد نزل عیسی بن مریم (علیه‌السلام) کانما یقطر من شعره الماء، فیقول المهدی: تقدم صل بالناس، فیقول: انما اقیمت الصلاة لک، فیصلی خلف رجل من ولدی .
حضرت مهدی (علیه‌السلام) متوجه می شود و می بیند که حضرت عیسی (علیه‌السلام) فرود آمده است، گویی از موی مبارکش قطرات آب فرو می ریزد. حضرت مهدی (علیه‌السلام) می فرماید: جلو بیا و با مردم نماز بخوان. حضرت عیسی (علیه‌السلام) می فرماید: نماز برای تو اقامه شده است. آنگاه
آیا تا به حال این جمله را شنیده اید ؟
مهم ترین عامل بیماری مایعات است !
مطمئنا نشنیده اید ؛ الان هم پیش خودتون میگید این حرف مزخرف مال چه کسی است.
اما اگر ازتون بپرسم نظرتون راجع به جملات زیر چیه ؟ میگید کاملا درسته و عقلانی هم هست .
انسان باید روزانه 8 لیوان آب بخورد !
یک سوم بدن انسان را آب تشکیل داده و باید زیاد آب مصرف کنیم !
کلیه های انسان در اثر بی آبی خشک خواهد شد !
اگر کم آب بخوریم دچار سنگ کلیه میشویم !
دیابتی ها باید صبح ناشتا سه لیوان آب بخ
لسان اللّه امیرالمؤمنین علیه السّلام فرمود:
و اعلم ان کل عمل‏ نبات‏ و کل نبات لا غنى به عن الماء و المیاه مختلفة فما طاب سقیه طاب غرسه و حلت ثمرته و ما خبث سقیه خبث غرسه و أمرت ثمرته‏.
این سخن بسیار بسیار بلند است.
فرمود: هر عملى نباتى (گیاهی) است و نبات را از آب بى ‏نیازى نیست، و آب ها گوناگونند، آن نباتى که آب وى پاکیزه است غرس (نهال) وى پاک و میوه ‏اش شیرین شود و آن‏که آب وى بد، غرس وى بد و بارش تلخ گردد.بارها از ما شنیده ‏اید که گفتیم اعمال ش
آیا تا به حال این جمله را شنیده اید ؟
مهم ترین عامل بیماری مایعات است !
مطمئنا نشنیده اید ؛ الان هم پیش خودتون میگید این حرف مزخرف مال چه کسی است.
اما اگر ازتون بپرسم نظرتون راجع به جملات زیر چیه ؟ میگید کاملا درسته و عقلانی هم هست .
انسان باید روزانه 8 لیوان آب بخورد !
یک سوم بدن انسان را آب تشکیل داده و باید زیاد آب مصرف کنیم !
کلیه های انسان در اثر بی آبی خشک خواهد شد !
اگر کم آب بخوریم دچار سنگ کلیه میشویم !
دیابتی ها باید صبح ناشتا سه لیوان آب بخ
عملیّة شدّ البطن
یعانی الکثیر من النساء و الرجال من مشکلة الترهّلات الجلدیّة وتحدیداً التی تظهر فی منطقة البطن أو الکرش؛ نتیجةً لتراکم الدهون والشحوم بسبب تناول أطعمة غنیة بالمواد الدهنیة أو الخمول وعدم الحرکة، أو عدم تناول الماء والسوائل بکمیات کافیة؛ لأنّها تساعد على ترطیب الجسم؛ فیبدأ الشخص بالبحث عن أسالیب تساعد على شدّ البطن، وقد تکون هذه الوسائل بسیطة تتلخص فی ممارسة التمارین الریاضیة أو تناول أغذیة معینة، ولکن عندما یکون من ال
هدفنا هو أن نکون مختلفین عن العلامات التجاریة الأخرى فی العالم. التمیز هو میزة تجعلنا نتقدم ، لذلک فإن ما یمیزنا عن جمیع العلامات التجاریة فی العالم واختباره فی مختبراتنا الأکثر تجهیزًا فی العالم هو ما یلی:
1- وجود درجة الحموضة القلویة الطبیعیة والتی للأسف العدید من مارکات معاییر الغذاء والدواء
المخاطر الکیمیائیة تزید درجة الحموضة.
2-الکالسیوم فی أعلى مجموعة قیاسیة یسبب تخثر الدم ونقص هشاشة العظام.
وفقدان الشعر.
3 – صفر نتریت !!!
4 – مستهلک
چند نکته بسیار مهم درباره عاشورا
بخش اول:
1. عاشورا، برای حاجات دنیوی، مبارک نیست:
در روایتی از امام باقر، عاشورا برای نیازهای دنیوی همچون انتخاب شغل، و تجارت، انتخاب #همسر (متاسفانه برخی در مراسم های روضه عاشورا برای آینده فرزندانشان، در حال جستجو هستند) و ...، شوم و نامبارک و بدون برکت، دانسته شده است و تصریح شده است حتی اگر به ظاهر برآورده شود، سرنوشت و #عاقبت خوبی نخواهد داشت.
متن #حدیث:
فَإِنِ استَطَعتَ أن لا تَنتَشِرَ یَومَکَ فی حاجَةٍ فَ
رفتارهایش عجیب و غریب شده بود. اتاق‌ها
را جارو می‌کرد. دستشویی را مرتب تمیز می‌کرد. ظرف‌های کثیف را زود می‌شست. هر
جایی را که می‌دید آشغالی چیزی افتاده، در خانه، خیابان، مسجد، هیئت و .. در کل،
هر جایی که پا می‌گذاشت، برمی‌داشت و تمیز می‌کرد. واای خدا! نکند وسواسی شده!..
    - می‌گما مرتضی، چرا اینقدر تمیزکاری می‌کنی؟ نکنه وسواسی شده
باشی؟
چنان متعجب نگاهم کرد که پشیمان شدم از
گفتنش.

   + خدا نکنه. فکر نکنم وسواسی شده باشم.
فقط مدتیه به کلم
 
من از بیخ عربم
گر زبان عرب نمی دانی
مگو با من از شرح اشتیاق
هان بدان !
در چرخنای جانفزای
این فراق
 گفته آید آن حدیث اختناق
من از بیخ عربم
تا انتهای آذرخش و احتراق
مگو با من
هر دم از
ساقی شوخ چشم نقره ساق
من از بیخ عربم
به آنچه  دادی در گمانت
انفجار انطباق...
 کیف ترانی؟
ولن ترانی و تدرکنی و تجدنی !
کیف وجدنی؟
لن تجدنی
بل
ان وجودی کالنار والهوایا
لم تجدنی فی الارض
ولا فی الماء والسمایا
اجد ثم تجد
بل سوف ترانی
من العیون الباکیات
اجد
ان لم تجدنی
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
رسول اکرم (صلّی الله علیه وآله وسلم) :
1 - من طلب العلم تکفّل اللَّه برزقه؛
هر که علم جوید خدا عهده دار روزى او شود.
نهج الفصاحه
 
 
2 - منهومان لا یشبعان: طالب العلم و طالب المال؛
دو گرسنه اند که سیرى نپذیرند طالب علم و طالب مال.
نهج الفصاحه
 
 
3 - مثل الّذی یتعلّم العلم فی صغره کالنّقش على الحجر و مثل الّذی یتعلّم العلم فی کبره کالّذی یکتب على الماء؛
حکایت کسى که در کوچکى علم آموزد چون نقش بر سنگ است حکایت کس
تالس
تاریخ فلسفه غرب را معمولا با شرح احوال و آراى تالس، فیلسوف اهل ملطیه (میلتوس Miletus ) آغاز می کنند. مقدم بر تالس، هیچ متفّکر فیلسوفى شناخته نیست. از این لحاظ، به یک معنا مى توان گفت که تالس نخستین فیلسوف بوده است. گروهى براى اثبات «نخستین فیلسوف بودن» تالس به سخنى از ارسطو استناد کرده اند; ارسطو در کتاب مابعدالطبیعه مى گوید « تالس که بنیانگذار فلسفه است » ... و از این جمله بر مى آید که تالس بواقع نخستین فیلسوف بوده، البته همه مترجمان اینگونه
سدسازی روشی برای دزدی و اتلاف آب
در کشورهای گرم و خشک مانند ایران هر جا آب شیرین یافت شده، زمینی برای استفاده از آّن آب اختصاص یافته است. در ظاهر مالکیت زمین معتبر بوده و معامله می‌شده، اما ارزش آن به خاطر سهم آب بوده و زمین بدون آب ارزش تملک نداشته است.
حضرت علی)ع( هم با حفر چاه برای تامین آب و غرس درخت، زمین را زنده و با ارزش می‌نمود.
وقتی اسلام مالکیت زمین را می‌پذیرد ،در واقع حق‌آبه آن را به رسمیت می‌شناسد و برای مالکیت مردم بر سهم آبشان ا
محدوددراین زمینه، نظرات اساتید در هر زمینه که مربوط به این عنوان باشد، جمع آوری و در  حد امکان با رجوع به کتب و مقالات ایشان، موضوعات بررسی شده و در نهایت به عنوان نتیجه، فشرده نتایج به دست آمده به منظور ارائه پاسخی در خور شایسته به سوالات تحقیق بیان می گردد و با نتیجه گیری بحث را پایان می بریم.
۱-۸- محدودیتهای  تحقیق
در این پژوهش نیز مانند سایر پژوهش ها محدودیت هایی وجود داشت که محدودیت در پروسه اداری جهت هماهنگی با مسئولین مراکز، فقدان منا
پیش‌تر در شرح مفصّلی دربارۀ
حروف ـ حتّی به لحاظ تاریخی و تمدّن و فرهنگ و... ـ عرض کردیم که: اصولاً لغاتِ پیشرفته
حروف زیاد دارند و لغات ابتدایی ـ در مثل آفریقا که خیلی از قبایل لغات بدوی دارند
ـ حروفشان کم است و بیش‌تر معانی اسمیّه دارند، که بحث‌های تحلیلی و تاریخی‌اش
بماند برای زمانی دیگر.
نسبی که به این صورت هستند ـ
که خودشان فی نفسه چیزی نیستند و با طرفین تحقّق پیدا می‌کنند، بشر از آنها دو جور
(اسمی و حرفی) تعبیر می‌کند.
 اوّلین کسی که مع
کل شیء حول زراعة الحواجب
کل شیء حول زراعة الحواجب
فی عالم الیوم، یعد وجود حاجبین راقیین معیارًا شائعًا جدًا للأزیاء والجمال لأی شخص، لذلک یرغب الکثیر من الناس فی الحصول على حواجب متطور. أحد التدابیر التی یمکن استخدامها لهذا الغرض هو زراعة الحواجب الطبیعی الذی أصبح شائعًا جدًا فی السنوات الأخیرة.    
ما هو زراعة الحواجب وکیف یتم ذلک؟
زراعة الحواجب هو واحد من أکثر الإجراءات الجمالیة والتصالحیة فی العالم لزیادة عدد خیوط الحاجب وأیضا زیادة
 

اشتقاق واژه‌ی قرآن

قرآن یک واژه‌ی عربی اصیل به شمار می‌رود و
ریشه‌ی اشتقاق آن از ماده‌ی‌ «قرأ» به معنای خواندن گرفته شده است. همزه‌ی
«قرأ» در اصل واو بوده و از ماده‌ی «قرو» به معنای گردآوری می‌باشد؛ زیرا
قاری- هنگام قرائت- کلمات و حروف را گرد هم می‌آورد. همانند: «کتَب» که
راغب می‌گوید: در اصل به معنای جَمَع است.

قرآن در اصل مصدر قَرَأَ، یَقْرَأُ است؛
مانند: غُفران، کُفران و رُجحان، چنان که در این آیه آمده است: «إِنَّ
عَلَیْنَا جَ
 در کتاب جنات الخلود مرحوم
خاتونآبادی این حرز را منتسب به حضرت امام محمد باقرعلیه السلام ضبط کرده است: اللهم
یا نور
السموات والارض جمیعا یا من خضع لنوره کل جبار و ذل لهیبته اهل الانظاروهمد و لبد
جمیع الاشرار خاضعین خاشعین لاسماء
رب العالمین حجبت عنی ضرور جبار الهوی و مسترقی السمع من السماء و حلال المنازل و
الدیار و المتغیبین بالاشجار و البارزین فی
اظهار النهار حجتکم و رجوتکم معاشر الجن و الانس و الشیاطین باسماء الملک الجبار
العظیم القهار
      ادعای عصمت کبری بهاء
 
    میرزا حسینعلی نوری پیامبر خودخوانده بهائیان چون می دانست یکی از امتیازات انبیای الهی از دیگر مردمان، خودداری آنان از ارتکاب گناهان و معاصی است، برای خود نیز همانند دیگر پیامبران الهی مقام عصمت کبری قائل شده به گونه ای که هرچه به خورد پیروان ناآگاه خود بدهد آنان نیز تبعیت محض داشته و هیچگونه اعتراضی نمی کنند.

     حسینعلی مازندرانی در کتاب اشراقات صفحه 58 سطر 4 در این مورد می گوید:«و اما العصمة الکبری لمن کان
حقن الجل و تجدید الجلد
کیف یساعدنا حقن الجل فی تجدید الشباب الجلد ؟
حقن الجل مع تملأ الأجزاء من الجسم التی تحتاج إلی حجم الأکثر لأن یکون الشباب و شکل الأجمل له، أن یسبب إزالة التجاعید و تدلی الجلد فی سن الأعلی. مع الإرتقاء و الزیادة السن و تقلیل الکولاجین تحت الجلد أن تظهر أجزاء من الوجه متجده أو متدلی. إذا تم زیادة حجم هذه الأجزاء و یتم حقن المکونات الفعالة فی مجال الإزالة التجاعید و إسترخاء الجلد فیه، فیمکن للمرء أن یعید شبابه و حیویته مع
 
5. وجوهی دیگر از اعجاز قرآن   
5-1. اعجاز علمی
قرآن کریم برای هدایت جامعه و اندیشیدن در قدرت الهی و بیدار شدن از خواب غفلت و گمراهی گاهی به مسائل علمی نیز پرداخته که با مرور زمان وپیش رفت دانش و قطعیت یافتن برخی نظریه های علمی، پرده از این اشارت هابرداشته می شود و دانش مندان خصوصا با پی بردن به این حقایق، قرآن را از دیدگاه اعجاز مورد ستایش و پذیرش قرار می دهند.
هر چند این  اشارات هایی که ازگوشه های سخن حق تعالی نمودار گشته، هدف اصلی نبوده است،
– سازه های بقاع متبرکه[1]
از سده اول تا سوم هجری هیچ نوع بنای آرامگاهی در ایران باقی نمانده است ولی شاید بتوان تدفین هارون الرشید در خراسان را یکی از نمونه های آغازین بناهای آرامگاهی قلمداد نمود که خود زیربنایی برای تکوین مهم ترین بنای آرامگاهی و زیارتگاه مذهبی شیعیان -حرم مطهر امام رضا (ع) در ایران بود ( غروی.1376 :99). با شروع حکومت علویان (316-250،ه ق) در طبرستان، ساخت آرامگاه بر مزار سادات و امامزاده ها نه تنها در منطقه زیر نفوذ سیاسی و نظامی آن ها
 
 
عـــرفـان ســهراب
 
از دیرباز درایران عرفان  با ادب فارسی رابطه‌ای متقابل و عمیق و موقرانه‌ای داشته است و دارای پیشینه بسیار لطیف و پرذوق می‌باشد .
زبان عرفان از آغاز، زبان شعر و ادب بوده و چه اینکه سراسر  بوستان وگلستان سعدی  ومجموعه ی فاخر مثنوی مولانا و دیوان شمس مملو از آینه‌ی آیه های عرفان است وحافظ علیه‌الرحمه همه ذوق خود را برای تجلی اصیل عارفانه بکار می‌گیرد .
در عصر کنونی نیز سهراب سپهری در همه‌ی اشعار و آثار خود عرفان را بع
بعضی از بزرگان درباره غبن و حسرت آخرت ، گفته اند:

((بر فرض این که فرد بدکار ، مورد عفو قرار گیرد ، با
محرومیت از پاداش و مقام خوبان چه خواهد کرد مگر نه این است که مقام خوبان
را از دست داده است 


خداوند متعال می فرماید:

((یوم یجعمکم لیوم الجمع ذلک التغابن



آنچه که گفته شده نخستین مقام و قرارداد بانفس است که مربوط به پیش از عمل است و به آن محاسبه گفته می شود .

ارزیابی روزانه


باید در پایان هر روز ساعتی قرار دهد و در آن ساعت ،
همه کارهای روزانه ن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها